Motor sürücüsü hatalı....
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Tabii ki motorcu hatalı o daracık alanda ne işi var.
Şu motorcuların %99'u gerizekalı. Geçen gün yine tartıştım. Trafikte sağıma girmeye çalıştı bende izin vermedim sonra soluna geçti kornaya falan basıyor el hareketleri yapıyor.
Küçük oldukları için her araya girip çıkma, makas atma hakkı olduğunu falan sanıyorlar.
ikiniz de hatalısınız.
@hamitozlu bende hata nerede hocam? Şeridimden gidiyorum, yan şeritte yine araba var ve adam ikimizin ortasından girmeye çalışıyor? Ben sola yaklaşmak zorunda mıyım? Kaldı ki solumdan da trafik akıyordu.
@cihat "Trafikte sağıma girmeye çalıştı bende izin vermedim "
@hamitozlu izin vermedim derken sola geçmedim o kadar. Yani kasıtlı yaptığım bir şey yok
@cihat ok ben yanlış anladım 😀 sıkıştırdın sandım.
@hamitozlu 2 tekerlikli hiç bir vasıtaya binmeme felsefesine yaklaşmaya başladım Hamit abi 😀
Motosiklet'te kaza da ya sakat kalıyorsun yada geberip gidiyon. Bu arkadaş yine şanslı 🙂
@ronnie-kray ölüm korkutmuyor sa sakat kalma işinden dolayı uzak duruyorum. Allah kimseye muhtaç etmesin. Yatan adamın hikayesi yanlış hatırlamıyorsam motosiklet kazasıydı.
İkisi de hatalı, motosikletli ne hız, ne şerit kullanma kurallarına uyuyor, doblocu dayı ise ayna kontrolü ve sinyal olmadan hunharca şerit değiştiriyor.
Araçların sağından geçmek yasaktır