Çift monitörde 2 ayrı excel dosyası açmak için ne yapmalıyım ?
Not: office 2010
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 261 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bazı office versiyonlarında olmuyor galiba, ama 2013'te oluyor.
Once ilk excel dosyasini cift tiklayarak acin. Daha sonra Program Files'dan Excel'i secerek ikinci bir Excel penceresi acin. Ikinci Excel dosyasini Open komutunu vererek ikinci pencerede acin. Afiyet olsun 🙂
çok teşekkür ederim işime yaradı hemen açtım.
O A Teşekkürler. Çok işime yaradı.
Rica ederim 🙂