Saçma gelebilir ama sormak zorundayım:
Sizce Japonca dilinde mi izlemeliyim yoksa İngilizce dilinde mi?
Orijinal dil sanırım Japonca, IMDB'de falan öyle yazıyor doğru anladıysam. Fakat filmdeki karakterler Japon değil. Animasyon olduğu için ağız/mimik de okuyamıyorum, belli olmuyor karakterlerin hangi dilde konuştuğu. Sizin tavsiyeniz nedir? Başlamıştım ne güzel, kafamı kurcaladı durduk yerde izleyemedim. 😀
https://teknoseyir.com/durum/1514997

Şöyle bi animasyon filmden haberim oldu şans

Şöyle bi animasyon filmden haberim oldu şans eseri, indirip hafta sonu izleyeceğim fırsat bulursam. Plastik maketçi bi elemanın bu animasyondaki evin maketini yaptığı bir videodan denk...
BeğenFavori PaylaşYorum yap