Saçma gelebilir ama sormak zorundayım:
Sizce Japonca dilinde mi izlemeliyim yoksa İngilizce dilinde mi?
Orijinal dil sanırım Japonca, IMDB'de falan öyle yazıyor doğru anladıysam. Fakat filmdeki karakterler Japon değil. Animasyon olduğu için ağız/mimik de okuyamıyorum, belli olmuyor karakterlerin hangi dilde konuştuğu. Sizin tavsiyeniz nedir? Başlamıştım ne güzel, kafamı kurcaladı durduk yerde izleyemedim. 😀
https://teknoseyir.com/durum/1514997
Teknoseyir gündemi
#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6Son bir saat içinde 308 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

@firat_duran @dolunay
Japoncada devam o zaman. 🙂
Açıkçası ben, eğer bir Japon animesi izleyeceksem orijinal diliyle izliyorum. Daha çok hoşuma gidiyor.
Çok güzel filmdir. Sırayla tüm Ghibli filmlerini izleyesi gelir insanın.
Orjinal dil ile izlenmeli. karakterlerin vücud dili ile birlikte ses tonunu başka dilde izleyince aynı duyguya karşılık gelmiyor.
Japonca