Muhtemelen 3. yarışta yada oraya geçerken çöküyor ? msi afterburner rivatuner vs açıksa kapatın, benzer sorun benimde başıma geldi sorun asus anakartın salak ses programından cıktı(sonic studio) Yani uzun lafın kısası arka planda calısan rgb kontrolu dahil ne varsa kapatın.Genel kanı bu yonde.
Bu oyunu çökmesinden oynayamadım hala
Muhtemelen 3. yarışta yada oraya geçerken çöküyor ? msi afterburner rivatuner vs açıksa kapatın, benzer sorun benimde başıma geldi sorun asus anakartın salak ses programından cıktı(sonic studio) Yani uzun lafın kısası arka planda calısan rgb kontrolu dahil ne varsa kapatın.Genel kanı bu yonde.