#ForzaHorizon5 4e göre sizce nasıl? Ben çok bir fark göremedim. Hatta Doğa dörtteki kadar güzel değil. Bu yüzden pek sevemedim. #Oyun
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sürüş düzelir sanıyordum daha da arcade olmuş. Tdu 1 - 2 kıvamında bir sey gelmeyecek sanırım
TDU'nun yenisi geliyor, ben ondan ümitliyim.
Ben beğendim.
Tanıtımlardaki dedikleri gibi, arabaların motor seslerini açmışlar sadece farklı olarak.
4 ü beğeniyordum bu da güzel bana göre.
Ben beğendim.
Beğendim.