#windows11 den #windows10 a dönüyorum. Bir şans vermek istedim 1 hafta 10 gün ama saçma sapan durumlar var. Belki çok sonra güncellemeler ile bunlar düzelirse geri geçerim.
1-sürükle bırak ın olmaması
2-birden bire kameramın çalışmamaya başlaması
3-sağ tık saçmalığı
Gibi saçmalıklar
Örneğin masaüstündeki bir görseli Photoshop tarzı bir programın içine atmak istediniz. Program alt görev çubuğunda küçültülmüş halde. Normalde fotoğrafı sürükleyip görev çubuğuna götürürseniz programa atıyordu w10 ve öncesinde
Örneğin epostaya eklemek istediğiniz dosyayı görev çubuğunda açık olan internet tarayıcının üstüne götürüp beklediğinde internet tarayıcısı penceresi açılmıyor.
@erhanm aynen öyle bu da çok gıcık bir durum
@thehorseman anlasilan bu windows 11deki taskbar yeniden yazilmis, eski taskbardaki tum ozellikleri de yetistirememisler.
@catpower çok kötüymüş ya bu durum. En sık kullandığım özelliklerden birisiydi.