#OtoSeyir Hiç bilmediğim bir alanda sorum var arkadaşlar, robotize şanzımanı olmayan dizel otomatik model var mı, varsa hangileri, ya da üzmeyen dizel otomatik tavsiyeniz var mı?
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Opel insignia, astra
6 ileri tork konvertörlü..
ZF , 7g Plus tronic - 9g tronic ve EAT 6 - EAT 8 dışındaki tork konvertörlüler üzer.
"Otomatik çoh yağar , gitmez" lafını çıkartan şanzımanlar.