Döküm vs yazmışlar ve plakaları incecik gibi ve kaplama vs de yazıyor başka yerlerde. Birebir kullanan var mı, tam olarak döküm mü yoksa kaplama mı ?
https://www.tefal.com.tr/toast-expert-inox-elektrikli-izgara-ve-tost-makinesi-1500637692/
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bundan farklı olacağını sanmam. Bonus kullanarak 283'e almıştım. Gayet güzel yapışmadan kullanılıyor.
Döküm arıyorsanız dökümix marka olanlara bakabilirsiniz. Uzun süredir kullanıyoruz herhangi bir sıkıntı çıkarmadı
Bir arkadaşım sormuştu bu modeli o yüzden merak ettim. Dediğiniz markayı duymuştum.