@cinsimit ben gittiğim yerlerde en dandik lokantalarda yiyip içiyorum. Dandik kafelerde takılıyorum. Şehri, kültürü daha iyi anlayabiliyorum. Belgrad’a 13-14 kere gittim, hepsinde bir hafta kaldım. Gidenlere hep dandik köftecileri tavsiye ediyorum, mal oluyolar 😀
Bir zaman sonra o kadar sıkıcı geliyor ki 🙂 nereye gitsen aynı. Aynı nehrin etrafında aynı binalar var gibi
Aynen hocam! Gittiğim şehirlerde kilise gezmiyorum artık. Hep aynı
@cinsimit ben gittiğim yerlerde en dandik lokantalarda yiyip içiyorum. Dandik kafelerde takılıyorum. Şehri, kültürü daha iyi anlayabiliyorum. Belgrad’a 13-14 kere gittim, hepsinde bir hafta kaldım. Gidenlere hep dandik köftecileri tavsiye ediyorum, mal oluyolar 😀
Amerikan şehirleri çizimi:
http://www.itchyfeetcomic.com/2018/10/omnimappus-americanus.html#.YUuKQLgzaMo