bi insan neden şu tür grafiklerden hoşlanır ki?
https://www.youtube.com/watch?v=ILolesm8kFY
Teknoseyir gündemi
#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6Son bir saat içinde 308 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Çünkü eski tip grafikleri hatırlatıyor. Yeni nesil bilmez ama eski nesil PC'ciler bilir. Yeşil CRT ekranlarda böyle görünüyordu grafikler...
Güzel oyundur.
Grafik değil de oyunun tarzı sarmamıştı.
Farklı olmuş.