https://teknoseyir.com/durum/1456558
@ademhelvaci sayesinde araraştırıp değerlendirdim 18000 btu midea klima aldım. İlk izlenimlerime göre tavsiye ederim. @umtk ilettiğin için teşekkür ederim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Memnun kalmanıza sevindim. Umarım uzun yıllar güzelce hizmet eder.