https://teknoseyir.com/durum/1456558
@ademhelvaci sayesinde araraştırıp değerlendirdim 18000 btu midea klima aldım. İlk izlenimlerime göre tavsiye ederim. @umtk ilettiğin için teşekkür ederim.

@ademhelvaci Abi selamlar. 26 metrekare bir

@ademhelvaci Abi selamlar. 26 metrekare bir salonum var. Evim sabah doğudan akşam batıdan güneş alıyor. Konum Mardin yani sıcak. 12000 BTU seg marka klima almayı düşündüm fakat yetersiz...
BeğenFavori PaylaşYorum yap