Selamlar dostlarım nasılsınız umarım her şey yolundadır. Ben bu arada mezun oldum, derin düşünceler sonucu zor bir karar aldım ve kariyer yolumu kökünden değiştirmeye karar verdim ve işimden ayrılıp yepyeni bir işe girdim 🙂

Minik bir sorum var sizlere, daha önce hiç google workspace kullanan bir yerde çalışmamıştım o yüzden soruyorum. Şirket mailimi telefona eklemek istiyorum ama anladığım kadarıyla bunun yolu yalnızca Google hesabını android'e eklemekten geçiyor. Bunu yaptığım takdirde şirketimin telefonun ayarları/kontrolü yani kişisel cihazım üzerinde yetkilenme vs. gibi bir durumu olur mu? Tek istediğim gmail, takvim ve gmail uygulamasından meet'e erişebilmek. Yardımcı olabilirseniz sevinirim

BeğenFavori PaylaşYorum yap