Bazı insanları anlamıyorum durup duruken konuşmayı kesiyorlar. sebeb kötü geliyormuşum ( bu arada 1 ayda enfazla 2 yada 3 kez konuştuk telefondan ). En kötü zamanlarında bile yanların kimse yokken ben olduğum halde. İnsalara hak ettiğinden fazla değer vermek gerçekten değerverene zarar, diğeri umrunda bile değil.
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ghosting var bir de. Kötü şeyler. Kızlara 500 tane abaza(ırk olan) yazdığı için bu oran daha yüksek.
Yazmakla ilgisi yok. Garip soruynları var zaten bu ara herkesi dışarı atıyordu zaten. Neyse artık umrumda bile değil.