Bu Xiaomi telefonlarda şarj %10 un altına düşünce telefonun aşırı yavaşlaması beni delirtiyor.

Abi parasını vermiş o kadar performanslı işlemci almışım, sanane bataryadan ya!

YouTube'dan haftalık gündem değerlendirmesini izliyorum LP nin sesi sekerek geliyor? Ulan bir çözemediler şu internet bağlantısını derken MGnin sesi de kesik kesik gelmeye başladı...

Telefona reset atıyorum, ön belleği temizliyorum yok!

Meğersem telefon 1080p60hz video oynatırken kasıyormuş! 🤦🏻

Böyle saçmalık olur mu ya!? Kapatılmıyorda!
Zorla başka rom yükletecekler..
Apple telefonu yavaşlatıyor diye tonlarca para ödedi hiç mi feyz almıyor bu adamlar 🤦🏻

BeğenFavori PaylaşYorum yap