Reddit gibi bir yerin modları nasıl bu kadar kanser olabiliyor aklım almıyor gerçekten. Kanserler. Technopat'ı anımsatıyorlar bana

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • 3.14 @159

    reddit modu dediğin herhangi bir adam. redditin iş verdiği kişiler değil. subredditi kim açarsa o karar veriyor kim mod olacak diye ki önüne gelen açabiliyor bir subreddit.

  • Halid @abdhbal

    En kalabalık subların modları en kötü olanlar. Zaten düşün milyon kullanıcıya sahip bir mecraya bedavaya moderatörlük yapmayı kabul eden adamın ne sosyal hayatı olur ne de mantığı. Elde edebildikleri en ufak güçle bile tanrı kompleksine bağlıyorlar.