Masaüstünde sol taraftaki gibi küçük siyah bir şey vardı. Ekrana vurdum bir şey oldu sandım ama üstüne gelince mouse simgesi değişti ve sağdaki gibi büyütebildim. Ne kapatabildim ne de görev yöneticisinde bu olabilecek bir şey bulabildim.
Daha önce hiç karşılaşan oldu mu ?


çok önceden oluyordu
https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/process-explorer
Araç çubuğunda nişangah ikonunu o pencerenin üstüne sürükle.
KB5001330 güncellemesini kaldırdıktan sonra kayboldu. Tekrar gelirse denerim. Teşekkürler.