Kalite yine youtube a attıktan sonra düştü baya 🙂
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

https://www.youtube.com/watch?v=Lvr3WL2ittw
1080p yerine 2k yada 4k yüklemeyi deneyin
https://www.syd.com.tr/urun/gopro-handlebar-seatpost-pole-mount şundan aldım. Gödeye takmakiyi olur hatta kask için falan da var da. Antalyadayım çok sıcak oluyor takamam onu pek 🙂
@ahmeturan ben normalde de pek üşümüyorum hocam, 5-6 kıştır kazak giymiyorum hiç.
2K veya 4K yüklemek durumu bir nebze kurtarıyor. Telefon kamerasıyla çekilmiş uçak videosu paylaşmıştım, fena gözükmüyordu.
https://www.youtube.com/watch?v=xdnj4A3RrvM
Süper olmuş çok beğendim.
Güzel olmuş, kameranın tam konumu nerede acaba ? Ayrıca bisikleti çevirdiğinde görünü önde nasıl sabit kalıyor ?
Gidona bağladım. Çeirince sabit kalması Horizon Leveling sayesinde oluyor https://youtu.be/VE6NZVC8H-o?t=394