#TeknoYardım
Çok uzun süredir internet ile alakalı bir durumum var. Fiber 100mb internet kullanıyorum.
Kablolu bağlantıda herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum. Ancak kablosuz olarak bağlandığımda hem problem yaşıyorum. Sık sık internt kopmaları ve bağlanama sorunu yaşıyorum.
Aslında bağlantı kopması olmuyor. (Bağlı, Güvenli) olarak gözüküyor ama internet bağlantsı yok. Notebook ile de aynı sorunu yaşıyorum, evdeki telefonlarla da. Ama kablolu bağlantıda herhangi bir sorun yaşamıyorum. Sorunun modemden kaynaklandıını düşünüyorum ama Servis Sağlayıcımı arıyorum Sorun modemde olsa kablolu bağlantıda da problem yaşarsınız diyor.(ben bi alaka göremesemde derdimi anlatamıyorum)
Sizce sorun ne olabilir, nasıl çözebilirim.
2.4 GHz’de kullanıyorsanız başka kaynaklar nedeniyle de internetiniz etkileniyor olabilir. 5 GHz’den şaşmamak lazım.
Modem onlara ait,
HG255s mi modem ?
evet
@dincerecevit Aynı modem bende de var ve modemin kendisi sorunlu. Kablosuz kalitesi 2.4'de de, 5'de de berbat. Modemi değiştirseler bile bir şey değişmiyor. Ben geçtiğimiz ay 2-3 kere bu sebep ile şikayet ettim. Somut bir sonuç elde edemedim. Faturamda şikayet ettim için 30 TL kadar bu ay için bir indirim yapmışlar. Bir süre evde olamayacağım için şu an bıraktım ancak geri dönünce tekrar şikayet edeceğim. 😀 Bazı kullanıcılarda Huawei yerine Zyxel'in bir modelini takıyorlar ancak onda da benzer şikayetler var. En kısa ve kesin çözüm farklı modem kullanmak ancak ben farklı bir modem alıp kullanacaksam neden internet faturasının içine yedirilmiş bir modem ücreti ödeyeyim ki o zaman. Dediğim gibi ben dönünce şikayetlerime devam edeceğim. Bu arada Vodafone Net kullanıyorum.
@berrram sonuç alırsanız banada haber verin lütfen 😀