Yolun ortasına durmuşlar. Ne uyarıcı işaret ne sinyal lambası vb. şeyler yok. Duvara çarpmış gibi oldum. Resmen görev çöp oldu. Zaten eksideyiz . Sabır ya. #ETS2

Yolun ortasına durmuşlar. Ne uyarıcı işaret ne sinyal lambası vb. şeyler yok. Duvara çarpmış gibi oldum. Resmen görev çöp oldu. Zaten eksideyiz . Sabır ya. #ETS2

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çorba parası ateşle polislere.
oyunda otomatik kayıt kapalı mı ?
esc ->kaydet ve yükle -> otomatik kayıtları göster -> "en son kaydı yükle"
Yuh 😀 Harbiden dengesizler
Trafiği kapattım bunlar açıkta kalmış 😄