Yolun ortasına durmuşlar. Ne uyarıcı işaret ne sinyal lambası vb. şeyler yok. Duvara çarpmış gibi oldum. Resmen görev çöp oldu. Zaten eksideyiz . Sabır ya. #ETS2

BeğenFavori PaylaşYorum yap