Bu iki modem arasında kaldım. Hangisini önerirsiniz ? Veya bu fiyat bandında önereceğiniz bir modem var mı?
https://www.hepsiburada.com/zyxel-vmg1312-t20b-vdsl2-adsl2-4-port-kablosuz-usb-destekli-modem-p-HBV00000O4WIG #modem #keenetic #ZyXEL
Bu iki modem arasında kaldım. Hangisini önerirsiniz ? Veya bu fiyat bandında önereceğiniz bir modem var mı?
https://www.hepsiburada.com/zyxel-vmg1312-t20b-vdsl2-adsl2-4-port-kablosuz-usb-destekli-modem-p-HBV00000O4WIG #modem #keenetic #ZyXEL
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben zamanında Türk Telekom'un bana kakaladığı Zyxel VMG3312'yi kullanıyorum,arayüzü kullanımı falan çok enteresan alet ya.Geçenlerde MAC filtresi atayım dedim bağlanmasını istediğim cihazların MAC adresini girdim teker teker,onayla tuşuna basmamla desktop'ta ki kablolu bağlantımında gitmesi bir oldu 😀 Manyak kablolu bağlantılara da MAC filtresi atmış ilk defa gördüm.Reset atmak zorunda kaldım sonra.
Bence de Keenetic alın geçin Zyxel eskide kaldı.
Kenetic
Asus dsl-n16'da değerlendirilebilir.
https://www.hepsiburada.com/asus-dsl-n16-ebeveyn-kontrol-destekli-vpn-adsl-vdsl-fiber-modem-router-pm-bd804525
@bender-exe anten gücü 2dbi olduğu için onu tercih etmedim.