Ciddi anlamda sapyoseksüel bir kişiliğim var. Karşıdakinin güzelliğinden ziyade mantıklı konuşmaları, düşünme yetenekleri, olaylara bakış açıları beni etkiliyor.
18-35 yaş arası insanların sadece %8’i bu kişilikteymiş.
Ts’de kaç kişi çıkar bakalım? Tahminim %50 üstünde olması ama hadi göreceğiz.
Twitter'a bakınca bu oran %80 gibi de neys...
18-35 ile başlayan veriyi nereden elde ettiniz ?
Google
Sapyoseksüellik akıllı-mantıklı kişi sevmek değildir. Cinsel olarak karşı kişideki bu kavramlar tarafından uyarılmaktır (tahrik olma yani) Bilimsel açıdan sapyoseksüellik ne kadar gerçek bir şey o da tartışmalı
ben aptal seviyorum
Mantıklı, zeki kadın severim ama güzelliği de umursuyorum açıkçası 😀
yüz>popo>meme
sıralama bende böyle
@bitlikarinca götçüyüz vesselam
@bitlikarinca hocam bayağı açık sözlüsün ahahahahsh
Bence kendinizi kandırıyorsunuz.
İki kadın koyalım karşınıza.
İkisinden birisiyle evleneceksiniz.
Birisi güzel. Okumuş. Lakin ortalama zekası var.
Diğeri çirkin. Bu da göreceli bir olgu. Sizin için güzel görünmüyor.
Zekası üst seviye. Sizi bile yerin dibine sokuyor. O derece zeki.
Ben kendimi kandırmayayım. güzel olanı seçerim. Hayat bu. Ömür boyu ilişki için güzellik de mühim.
Aynen ben de öyle mantık>=güzellik>=boy,POS>beceri