Ciddi anlamda sapyoseksüel bir kişiliğim var. Karşıdakinin güzelliğinden ziyade mantıklı konuşmaları, düşünme yetenekleri, olaylara bakış açıları beni etkiliyor.

18-35 yaş arası insanların sadece %8’i bu kişilikteymiş.
Ts’de kaç kişi çıkar bakalım? Tahminim %50 üstünde olması ama hadi göreceğiz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap