Amd'ye acayip saygı duydum. Adamlarla dalga geçerken resmen devrim yaptılar.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aslında yolda olduğu, hep belliydi zaten de, hem teknoloji yayıncılığının hem de fanatiklerin gözü kararmıştı. Phenom II ve FX ile Athlon'dan sızmaya başlayan ışık biraz daha şiddetlenmişti (aşırı kıpraşıyorlardı ama şiddeti artmaya başlamıştı). Ayrıca, Intel'in lisansı ile üretilen diğer bir eş işlemcinin Intel'in performans yolundan gidemeyeceğini söylemek de biraz garip kaçıyordu. Eninde sonunda Intel'i yakalayacaktı, sadece para ve zaman meselesiydi. Para olayı hem Intel'in haksız rekabetinden dolayı hem ATI'yi satın almasından hem de zamansız bir AMD-ATI birleşmesi nedeniyle para ve zamansızlık işlerin uzamasına neden oldu. ATI içselleştirmekte acele etmeyip, bir süre daha ATI olarak götürselerdi, belki de daha önce bu seviyeye gelebileceklerdi. Ama, olsun, geç olsun ama güç(!!!!) olmasın.