NVIDIA'nın SLI sistemi kadar stabil olmayan bir şey görmedim. Biliyorum CrossFire, SLI eskide kaldı fakat benim gibi hobi amaçlı CF, SLI yapan insan çok. 2015-2016 yıllarında insanların neden tepki göstermediğini anlamıyorum.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
SLI yaptım, sıkıntılar yaşıyorum, performans alamıyorum demeyi istemiyordur hiç kimse. Parasıyla rezil olmuş gibi bir his oluşturur.
Üreticilerden çok yazılım geliştiricilerle alakalı bir problem bence.
Biz bir kartı bile alamıyoruz, zor bela alıyoruz. Çoklu kart kombinasyonu ile SLI yapabilen kaç kişi var da tepki gösterecekler?
Bir yerde görmüştüm artık üreticiler de bu SLI olayını salmışlar, uğraşmıyor ve tavsiye etmiyorlarmış.
Büyük belli başlı oyunlar dışında destekleyen olmuyordu zaten. Bende bir ara uğraştım ancak oyun desteklese cpu darboğazı başlıyor genelde. 😀
En stabil çalışan sistemlerim Ati x1650 CF, 8800GT SLI ve GTX460 SLI olmuştu. Özellikle 8800GT Slı'in hakkını yiyemem millet crysis açar mı diye sorarken ben grafikleri sona dayıyordum. Tabi çözünürlük full hd değil 😀
8800GT zamanı full hd gündemde değildi zaten 🙂 tek başına bile efsane karttır, elimde bi tane var hala ama arızasını çözemiyorum
HD 4870X2, 3870X2, GTX 690. Eski zamanlar çok güzeldi ya 🙂
Ekran kartları artık çok güçlü. SLI yapmaya gerek yok bence.
Şöyle düşün. RTX 3090 tek başına güçlü evet. Peki 2x RTX 3090? SLI, CF zaten bu düşünceyle çıktı ortaya.
SLI'nin düzgün çalışması için her oyuna ayrı profil ayarlamak gerekiyor Inspector ile. CF'de öyle olay yok fakat SLI'nin desteğinin kapanmış olması üzücü.