Banka uygulamalarında, kartlarım bölümünden kartımın numarasına bakmak istediğimde neden "****" bu şekilde bazı haneleri kapalı oluyor ki?
Şifremle girdiğim uygulamadan kendi kartımın numarasını görememek saçma geliyor.
İnternetten birşey alacak oluyorum, boşa zaman kaybı.

Hepsi bir arada mı gösteriliyor? İş Bankasında görebiliyorsunuz mesela...
Yapı kredi de bulamadım valla.
Hepsini notlar uygulamasına kaydediyorum ben o yüzden. Şifreli.
Kart detayı diye bir bölüm var orada da **** şeklinde.
@type_writer kart detayı diye bir bölüm var orada da **** şeklinde, başka bir yer bulamadım.
@type_writer bana saçma geldi hadi ilk bölümde gözükmesin anlarım da detaylarda gözükmeli.
Görüp de tek bakışta ezberleyen varsa saygı duyarım çalsın 😂