Mart başı şu alet 1600-1800 civarına satılırken, arkadaşımın teki "çok pahalı, biraz daha düşsün fiyatı" diye almamıştı. O kadar da ısrar ettim fiyat düşmez diye ama dinlemedi 😀 Üstelik ı zaman oyun hediyeleri de vardı.

Mart başı şu alet 1600-1800 civarına satılırken, arkadaşımın teki "çok pahalı, biraz daha düşsün fiyatı" diye almamıştı. O kadar da ısrar ettim fiyat düşmez diye ama dinlemedi 😀 Üstelik ı zaman oyun hediyeleri de vardı.

Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Genç bir arkadaştır henüz bilmiyordur burda ekonomi nasıl gidiyor ama böyle böyle öğrenir işte.
@gamsizm sadece tr'de değil yurtdışında da zam geldi nedense bunlara. 159 dolardan 250 dolara çıkmış mesela abd'de. üstüne bizim vergi ve kur eklenince böyle oldu. 1300 tl'ye satıldığını hatırlıyorum bu aletin.
https://youtu.be/3Dt-w2p5Jd4?t=50
@leto ama onlar için 159 liralık cihaz 250 lira olmuş gibi oluyor...
1170'e aldım geçen sene.
PC ve PS4 var diye almamıştım. Nisan sonu birader 2300₺'e aldı.
İsimdeki V2 takısı nedir, cihaz arada güncelleme mi aldı?
Evet Vatandan one s i outlet 950 liraya almadığıma pişmanım. Gözümün önünde çocuk 1 ay sonra 3000 lik oldu. 🙁