selamlar herkese,
malum karantina günleri yaşıyoruz ve benim bir wifi genişleticiye ihtiyacım doğdu. üst kattan alt kata wifi sinyalini arttırmam lazım. ne yazık ki ethernet çekemiyorum. tp-link ac1200 ( re305) cihazını gözüme kestirdim. teknoseyirde de incelemesi mevcut 2 yıl önce incelemesi yapılmış. benim merak ettiğim bu konuda yeni gelişmeler var mı ya da daha iyi güncel bir tavsiyeniz. teşekkürler şimdiden.
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap