Merhaba arkadaşlar , yeni nesil telefonların 2500 liradan çıkması sizce doğrumu ? , 1 sene sonra donanımı yükseltilmiş olanını çıkağını bile bile sizce Tepe modeller alınmaya değer mi ? .

BeğenFavori PaylaşYorum yap