CS:GO oynarken arkadaşlarla Discord üzerinden bağlantı kuruyoruz. Sorun şu ki onların seslerini alabiliyorum ama benim sesim onlara gitmiyor. Başka hiç bir iletişim uygulamasında sorun yok. Önceleri sestendir diye düşündüm. Ses ayarlarını sıfırladım. Olmadı. Sonrasında telefondan bağlandım sorunsuz görüşme yaptım ama şu dikkatimi çekti; "Ses bağlantısı kuruldu" yazan yerin sağındaki çubuklar bağlantının kalitesini gösteriyor. Telefonda konuşurken hep tam yeşil şekilde ama bilgisayarda hep en dipte gözüküyor. Normalde sunucular Türkiye dışında olduğu için ping olmalı ama istatistiklere bakınca hep "0 ping" ibaresini görüyorum. İşin içinden çıkamadım.
#akış #TeknoYardım




Teknik kısmını bilmiyorum.
Eğer ben yaşasam aktif discord kullanıcısı olarak şunları denerdim.
Sunucunun konumunu değiitirme
Discord'u ctrl+r ile yeniden başlatma
Discord'u kaldırıp tekrar yükleme
Ben de önce bunları yapardım. Olmazsa bilgisayarda VoIP'i engelleyen bir şey var mı veya Discord'un sunucularına erişim sıkıntı yaşatacak bir şey var mı diye bakardım. (DNS veya herhangi bir firewall sıkıntısı olabilir. Flushdns ile önbellek temizlemek gerekebilir.) Discord'u yönetici olarak çalıştırırdım. Bir de Steam'i yönetici olarak başlatıyorsan bu tür sıkıntılar çıkabiliyor.
@powerofdreams gelişmiş ayarlardan yüksek paket önceliğini kapatmak da yararlı olabilir. Pek düzgün çalışmıyor o
Cevap için teşekkürler hocam. Kaldırdım tekrar yükledim. Sorun devam ediyor. Flushdns deneyeceğim.
Flushdns yapınca sorun çözüldü. Teşekkürler arkadaşlar. 🙂 @emre64 @144p
Sevindim 🙂 Flushdns hayat kurtarıyor bazen 🙂