Okulda idareciyken bi e-imza cihazı vermişleri. İdareciliği bıraktığımdan dolayı, bir hafta sonra süresi dolacak sertifikayı yenilemeyi düşünmüyorum. Bu durumda cihaz iptal mi olacak yoksa daha sonra sertifika yenileme yapılabilir diye beklemede mi kalacak?

BeğenFavori PaylaşYorum yap