Okulda idareciyken bi e-imza cihazı vermişleri. İdareciliği bıraktığımdan dolayı, bir hafta sonra süresi dolacak sertifikayı yenilemeyi düşünmüyorum. Bu durumda cihaz iptal mi olacak yoksa daha sonra sertifika yenileme yapılabilir diye beklemede mi kalacak?
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
cihaz sadece kart okuyucu, suresi vs. yok. icindeki sim karti yenilemeniz yeterli.
Evet niye?
Sayın hocam idareciliği bırakmanız sebebi ile e-imzanız yenilenmiyecek. Ancak İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinde idareci olmanız yada okulda idareciliğe yeniden donmeniz durumunda yenilenecek