Selamlar, bir konuda fikrinize danışmak isterim. Şuanda boşta duran yoga 2 dokunmatik ekranlı bir cihazım var. Notebook kullanışlılık açısından fena değil aslında, ancak benim iş yükümü kaldıramadığı için cihaz öyle boşta duruyor. Sizce bu cihaz nasıl değerlendirilir?

Media server olarak kullanmaya çok elverişli değil çünkü i3u işlemci ve 4gb ram oldukça kısıtlayıcı. Buna rağmen bir avantaj olarak cihazın güç tüketimi çok düşük.

2. El satmak konusunda çok başarılı değilim. Hızlı bir şekilde satmak için ne kadar eder pek fikrim yok.

Siz ne dersiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap