Bir diğer aklıma gelen detay da #Teknoseyir2'de anonim mesaj atılamaması. Bu bilgili kullanıcıların mesaj atmasını ne kadar engelleyecek? Üyelik işlemi kolay molay da olsa ayak bağı. Bu seçeneğin korunmasını isterdim.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ne mantıklı değil?
Beta aşaması bittikten sonra bu sistemin komple paralı olacağı kararlaştırılmamış mıydı zaten?
Komple paralı ? İçerik herkese açık olacak. Üye olup maddi destek olanlara bazı güzellikler sunulmaya çalışılacak diye biliyoruz.