Bir ürünle ilgili inceleme değilde o ürünle ilgili bir soru sormak istiyorsak hangi alanı kullanmalıyız?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Incelemenin altına yorum yapabilir ya da durum olarak girebilirsiniz.
durum olarak girdiğimde yorumu veya soruyu o sayfada toplamak için ÖRN: @motoG şeklinde mi yazmak lazımdır? yoksa mecburen inceleme olarak seçip soru sormam gerekiyor.
Inceleme olarak seçmeyin hocam. Hashtag kullanabilirsiniz
#motoG diyosun. ama işte yine cihazın asıl sayfasına eklenmiyor sanırım bu yorum veya soru. o yüzden bu konuda bir düzenleme gerekebilir diye düşünüyorum.
ya da #@ hashtag yazarken ürünlerle ilgili seçmemizi sağlayacak bir tasarımda olabilir.