Dün yazmıştım bugün 2 defa konuya cevap verildi ama çözüme gidememişlerdi 3. Kez itiraz ettim ve BTK incelemesine gitti sonuç bir kaç saat içinde gelen mesaj bu gelişmeleri aktaracağım 😀

Dün yazmıştım bugün 2 defa konuya cevap verildi ama çözüme gidememişlerdi 3. Kez itiraz ettim ve BTK incelemesine gitti sonuç bir kaç saat içinde gelen mesaj bu gelişmeleri aktaracağım 😀

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
itiraz etme işi btk sitesinden mi yapılıyor yine, sorun çözülmedi vs diye
Aynen sorunum çözülmedi deyip tekrar iletiyorsun 3. Ye cevap verdiğinde şikayet direk BTK ya gidiyor.
Benim tanıdık 35mbit vae kullanıyordu, otomatik yapaya geçirdiler ve hız 6mbit oldu. İtiraz ettik geri geçemezsiniz vs dediler. O zaman kapatacağız dedik, tekrar 35mbit vae yaptılar. Tehtid, btk vs olmadan işler ilerlemiyor
Valla kendileri bilir aktif olarak 2 tane türk.net aboneliğim var ayrıca Vodafone mobil kullanıyorum eve net alırsam çok güzel de indirim veriyorlar geçiş yaparım iki hattımı da bakalım şu süreç ilerlersin ne olacak merak ediyorum. Ama hız olayı senin dediğin gibi olursa işler daha çok kızışır. Bak önceki gün destekten yazdım aradılar bir şey yapamayız diye dedim BTK ve THH ye şikayet edeceğim bana böyle yaptığınız için direk Çözüm uzmanı mail atmış
@ebagcuvan Ben de bazen netspeed vs geçeyim diyorum çünkü download Telekom tarafında 90mbit civarı ama upload şu an Türknet yapada 20mbit olduğu için vazgeçiyorum. 😀
@ad33p Haha benim Upload ile bir işim yok ya download hızı iyi olsun yeterli benim için 😀 ama her zaman yüksek hız iyidir 😀