dostlar ben 2 tane kamera alıp kendi hazırladığımız içerikleri çekmek istiyorum.bu içerikler genel olarak röportaj şeklinde olacaktık not: teknoloji içerikli değil :). tabi ışık ve ses içinde bir şeyler alacağım.. kamera olarak sony A58 modelini düşünüyorum..sizlere 3 sorum var.
1- sony A58 konusunda ki görüşleriniz ve başka tavsiyeniz var mı?
2-video için nasıl lensler tercih etmeliyim. özellikleri ne olmalı.
3-bu içerikleri render yapmak için bu alet işimi görür mü.? yapacağım render teknoseyirin video renderından farksız olmayacak öyle üst düzey efektler yok yani..:)
http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge70-2pc-085xtr-apache-notebook TEŞEKKÜRLER
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
650d al bence. iş için daha uygun. lens konusu ise içeriğe göre değişir. geniş açı ise zaten birlikte gelen lens ideal geniş açı lenstir. makro çekim yapıyorsan ona göre lens almalısın. ayrıca sony lens konusunda kendini geliştirmiş olsa da canon hala sayı olarak da kalite olarak da daha iyi. oturmuş bir düzen var. rahat bulursun.
render işlerini bilmiyorum 🙂
@umuttogargor 650d benimde kullandığım bi makine fakat çok ısınıyor ve kendini kapatıyor sony ısınma konusunda çok iyi işlemci olarak çok daha iyi. ayrıca autofocus sony e göre çok kötü ve ayrıca gövdede bulunan titreşim engelleme 650d de yok lenste var.. fakat türkiye şartlarında canon kullanmanın faydalarıda çok o kunuda size katılıyorum..teşekürler
ısınma konusunu bilemem. iş içinse autofocus a güvenemezsiniz ki zaten. manuel focus yapmanız gerek. sony de iyi makine ama başka markalara da bakın derim. nikon,fuji,olympus...