dostlar bu çinli üreticiler mobil sektörde ünlü markalara müthiş rakipler çıkarıyorlar ve bizim gibi insanları ucuza teknoloji ile buluşturuyorlar.. peki söz konusu dizüstü bilgisayar olunca neden yoklar..? yada varlar mı?? bilen duyan gören..
dostlar bu çinli üreticiler mobil sektörde ünlü markalara müthiş rakipler çıkarıyorlar ve bizim gibi insanları ucuza teknoloji ile buluşturuyorlar.. peki söz konusu dizüstü bilgisayar olunca neden yoklar..? yada varlar mı?? bilen duyan gören..
dostlar ben 2 tane kamera alıp kendi hazırladığımız içerikleri çekmek istiyorum.bu içerikler genel olarak röportaj şeklinde olacaktık not: teknoloji içerikli değil :). tabi ışık ve ses içinde bir şeyler alacağım.. kamera olarak sony A58 modelini düşünüyorum..sizlere 3 sorum var.
1- sony A58 konusunda ki görüşleriniz ve başka tavsiyeniz var mı?
2-video için nasıl lensler tercih etmeliyim. özellikleri ne olmalı.
3-bu içerikleri render yapmak için bu alet işimi görür mü.? yapacağım render teknoseyirin video renderından farksız olmayacak öyle üst düzey efektler yok yani..:)
http://www.pcdepo.com/msi-nb-ge70-2pc-085xtr-apache-notebook TEŞEKKÜRLER
Ucuz diyemem ama Lenovo var 😀 Kalan firmaların içerisinde bir çok Taiwan menşeili firma var (Asusi, MSI, Acer). Bunlar dışında kalan firmalara da çoğunlukla Taiwan'lı üreticiler ürün sağlıyor. Bu Taiwan'lı üreticilerin fabrikaları da genelde Çin'de 😀 Yani dizüstünde yok diyemeyiz 😀 Mesela Stallman'ın kullandığı BIOS'u bile özgür yazılım olan Yeelong da bir Çin firması olan Lemote'un ürünü 😀