@umuttogargor 650d benimde kullandığım bi makine fakat çok ısınıyor ve kendini kapatıyor sony ısınma konusunda çok iyi işlemci olarak çok daha iyi. ayrıca autofocus sony e göre çok kötü ve ayrıca gövdede bulunan titreşim engelleme 650d de yok lenste var.. fakat türkiye şartlarında canon kullanmanın faydalarıda çok o kunuda size katılıyorum..teşekürler
@umuttogargor 650d benimde kullandığım bi makine fakat çok ısınıyor ve kendini kapatıyor sony ısınma konusunda çok iyi işlemci olarak çok daha iyi. ayrıca autofocus sony e göre çok kötü ve ayrıca gövdede bulunan titreşim engelleme 650d de yok lenste var.. fakat türkiye şartlarında canon kullanmanın faydalarıda çok o kunuda size katılıyorum..teşekürler