Serkan Özer @serkanozer 30 Temmuz 2019 - 22:40 Xiaomi powerbank 20 binlik geldi 😊 Alet masallah gocaman yardimci olanlara teşekkürler BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 13 Serkan Özer @serkanozer . 30 Temmuz 2019 - 22:41 Yanıtla Beğen ulashoca41 @ulashoca41 ağırlığı nasıl dışarıda rahat tanışınır mı gözümü korkutan tek şey o 😀 10binlik varda gözümü korkutuyor bu 30 Temmuz 2019 - 22:42 Yanıtla Beğen 1 Serkan Özer @serkanozer Valla taşınmaz gibi duruyor küçük el çantası ile kullanılır bu o amacla aldim 30 Temmuz 2019 - 22:46 Yanıtla Beğen ulashoca41 @ulashoca41 @serkanozer anladım teşekkürler 30 Temmuz 2019 - 22:49 Yanıtla Beğen ulashoca41 @ulashoca41 @jubei yok zaten elde taşıyorum da telefonun arkasına koyup taşınabilecek bir şey olsun isterim elde taşırken 😀 30 Temmuz 2019 - 23:14 Yanıtla Beğen Serkan Özer @serkanozer .11 30 Temmuz 2019 - 22:45 Yanıtla Beğen Serkan Özer @serkanozer İphone 7 yi cok yavas sarj ediyor 30 Temmuz 2019 - 22:46 Yanıtla Beğen Serkan Özer @serkanozer 😂 jeneratör mübarek 30 Temmuz 2019 - 22:47 Yanıtla Beğen Muhammed Özkan @muhammedozkan kapasitesini çabuk kaybediyor içindeki lipolar kalitesiz sanırım 30 Temmuz 2019 - 22:59 Yanıtla Beğen Serkan Özer @serkanozer Öyledir büyük ihtimal kullan at bu urunler zaten 2-3 sene max kullanirsin 30 Temmuz 2019 - 23:23 Yanıtla Beğen Muhammed Özkan @muhammedozkan @serkanozer 15 20 şarjdan sonra oluyor dediklerim 1 sene gitse eyvallah 30 Temmuz 2019 - 23:24 Yanıtla Beğen Serkan Özer @serkanozer @muhammedozkan yani farketmez benim için priz aramayayim yeter cmt aksamlari gerekiyor sadece zaten 30 Temmuz 2019 - 23:28 Yanıtla Beğen Serkan Özer @serkanozer Bahcede 30 Temmuz 2019 - 23:31 Yanıtla Beğen İptal
.
ağırlığı nasıl dışarıda rahat tanışınır mı gözümü korkutan tek şey o 😀 10binlik varda gözümü korkutuyor bu
Valla taşınmaz gibi duruyor küçük el çantası ile kullanılır bu o amacla aldim
@serkanozer anladım teşekkürler
@jubei yok zaten elde taşıyorum da telefonun arkasına koyup taşınabilecek bir şey olsun isterim elde taşırken 😀
.11
İphone 7 yi cok yavas sarj ediyor
😂 jeneratör mübarek
kapasitesini çabuk kaybediyor içindeki lipolar kalitesiz sanırım
Öyledir büyük ihtimal kullan at bu urunler zaten 2-3 sene max kullanirsin
@serkanozer 15 20 şarjdan sonra oluyor dediklerim 1 sene gitse eyvallah
@muhammedozkan yani farketmez benim için priz aramayayim yeter cmt aksamlari gerekiyor sadece zaten
Bahcede