Arkadaşlar sizce nokia lumia 1320 yimi motorola moto g yimi almalıyım biraz garip bir karşılaştırma olarak görebilirsiniz ama bunları değerlendirirseniz sevinirim
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Öncelikli kullanım amacın nedir?
Ya birinin ekranı ve isletim sistemi cezbediyor biri sade androidi beni cezbediyor cok film dizi izlerim sosyal agların hepsini kullanırım
Eger telefonu tasıma konusu benim için sorun olmaz diyorsan luma 1320 yi al pişman olmazsın.
Sorun olmaz diye dusunuyorum her cebe sıgacak kadar kucuk zaten
Çok kararsızım 🙂
Daha almadım bilmiyorum telefon yerine pc almaya karar verdim ama degisebilir hersey yorum icin sagol