Arkadaşlar sizce nokia lumia 1320 yimi motorola moto g yimi almalıyım biraz garip bir karşılaştırma olarak görebilirsiniz ama bunları değerlendirirseniz sevinirim

BeğenFavori PaylaşYorum yap