Motorsiklet le gideriken cebimden düşmüş şarj yuvası ben de ne yapayım. Böyle şarj etmeye başladım #akış #gündem #teknoseyir #qcy #kablosuzkulaklık

Motorsiklet le gideriken cebimden düşmüş şarj yuvası ben de ne yapayım. Böyle şarj etmeye başladım #akış #gündem #teknoseyir #qcy #kablosuzkulaklık

Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Süngerden yapsaydın ya
Yumsak olur tutmazdı