Xiaomi resmi twitter sayfasında belirtmiş: 2014 sonuna kadar Türkiye pazarına gireceklermiş. Eğer ki fiyat politikaları da, diğer ülkelerdeki gibi, özellikle Çin'deki gibi olursa tadından yenmez. Türk pazarı yeni bir soluk kazanır. Xiaomi, çoğunuz MIUI romlarından tanıyorsunuzdur. Şu an 3 yıllık Galaxy S II telefonumda kullandığım MIUI, Samsung'un kendi orijinal romundan daha stabil ve dizaynı müthiş. MIUI hakkında detaylı bilgi: http://en.miui.com
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
girse bile bence son çıkan telefonlarını getirmez
ama adamlar çok ucuz ve güzel telefon üretiyorlar tabi bu ülkedeki vergilerle fiyatları yükselirr.
sonuçta üst seviye donanımı diğer firmalardan daya uygun alabiliriz ayrıca arayüzü de on numara bir senedir kullanıyorum mıuı arayüzünü çok stabil ve seri
BENİM ÇİN ŞUAN XİAOMİ DEN ÇOK ONEPLUS ONE NIN TÜRKİYEYE GELMESİ ÖNEMLİ FİYAT PERFORMANS KONUSUNDA ONEPLUSONE DAYA İYİ