Xiaomi resmi twitter sayfasında belirtmiş: 2014 sonuna kadar Türkiye pazarına gireceklermiş. Eğer ki fiyat politikaları da, diğer ülkelerdeki gibi, özellikle Çin'deki gibi olursa tadından yenmez. Türk pazarı yeni bir soluk kazanır. Xiaomi, çoğunuz MIUI romlarından tanıyorsunuzdur. Şu an 3 yıllık Galaxy S II telefonumda kullandığım MIUI, Samsung'un kendi orijinal romundan daha stabil ve dizaynı müthiş. MIUI hakkında detaylı bilgi: http://en.miui.com

BeğenFavori PaylaşYorum yap