Merhaba arkadaşlar ben önceden hep android kullanıyordum artık ios'a geçmek istiyorum.Maalesef telefon fiyatları %50 ötv ile fiyatları arttı,sanki ucuzmuş gibi..Aslında İphone XR düşünüyordum fiyatı çok fazla.8'inde fiyatı fazla ama onu alabilirim en azından.İphone almak istediğim için başka telefon düşünmüyorum.Ne önerirsiniz ne tavsiye edersiniz? Şimdiden Teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap