Merhaba arkadaşlar ben önceden hep android kullanıyordum artık ios'a geçmek istiyorum.Maalesef telefon fiyatları %50 ötv ile fiyatları arttı,sanki ucuzmuş gibi..Aslında İphone XR düşünüyordum fiyatı çok fazla.8'inde fiyatı fazla ama onu alabilirim en azından.İphone almak istediğim için başka telefon düşünmüyorum.Ne önerirsiniz ne tavsiye edersiniz? Şimdiden Teşekkürler.
Hem degisiklik olsun hem de androidi pek begenmiyorum ya acikcasi,kasma sorunu vs
Şunu yazdın şimdi seni linç edecekler kardeş 😀
@umitseyhan hocam size değil arkadaşa dedim linç edecekler diye 🙂 bu sitede apple pek sevilmez de. Hatta seveni de sevilmez 🙂
@umitseyhan Ne önerirsiniz peki
Iphone 8'in fiyati max bütcem diyeyim 🙂
7 kullanıyorum hala, akıyor cihaz. Pil sağlığı %80’e indi ama götürüyor günü.
Ne önerirseniz peki s10 filan mi