Can sıkıcı bir hal almaya başladı. ios 11 deyken bu kadar sık uyarı çıkmıyordu. ios 12 de güncellemeler kapatııor diye geçti. Düştüğümüz duruma bak🤬. Yok şunu yükle böye yap demeyin. Apple bey vaatettiği özelliği kullandırmıyor.
https://teknoseyir.com/durum/1063075

Keyfim öyle istiyor. Şu an kullandığım sürümde sorun yaşamıyorum. Kaldı ki burada sorulacak soru bu değil. Otomatik güncellemeleri kapatmak için seçenek koyuyorsun ama yine de güncellemeyi indirip bildirim gönderiyorsun. Ters işler.
Cihaz üreticilerinin güncellemeleri indirip indirmeme olarak sunmaları bile büyük bir olay bence yoksa gelip böyle keyfim öyle istiyor falan diyorlar. Anlamıyorum adamlar cihazları daha stabil daha optimize olsun diye güncelleme getiriyorlar neden güncellemez insanlar cihazlarını, hmm keyif doğru.
Komik. Sanki cihazları bedava vermişler gibi konuşuyorsunuz. İstediğim sürümde kalırım yahu. Kaldı ki bu seçeneği de sözde apple bana sunuyor. Pratikte pek öyle olmuyor. Sorun burada. Sorun benim güncellemeyi yükleyip yüklemem değil.
@root61 Alt tarafı 4000 lira verdin de apple hissedarı mı oldun :d Neyse sana bildirimlerle başarılar :dd
@kasayiyanyatir Bu daha komik😀. Alt tarafı 4000 lira verip istediğimi yapabileceğim bir cihaz aldım. Olayı halen kaçırıyorsunuz.
@root61 Apple kullarsınız sizin keyfiniz diye bir şey olmaz. Bunu deflarca söyledik. Aletin keyfine bakar işleriniz.