#arkeoloji;
Bu tür işleri biraz daha resmileştirip de özendirerek, hakkı ile ve yasal yollardan yapılmasına neden teşvik etmezler ki?
http://www.milliyet.com.tr/terzinin-evinden-cikanlar-yok-gundem-2834557/
http://www.milliyet.com.tr/musterinin-kimligini-ogrenince-gundem-2834546/

Bu nasıl bir haber başlığı ya? 🙂
Chrome siteye güvenli değil yazıyor.
Varın siz hesap edin. 😛
İzinsiz satış yaptığı içindir muhtemelen. Devletin, eşyaya bir değer biçip ondan sonra hareket etmesi gerekiyor. Tarihi değeri olduğu için...
@lterlemez kisaca sat ama bana payimi ver diyor. zarfla cinden gelen 2 dolarlik seyin pesine dusen adamlar koskoca tarihi eseri rahat birakir mi?
@suicide; Ayrıca, satılamayacak kadar değerli ise de el koyuyor.