Piranha Wind W Type Klavye

Piranha Wind W Type Klavye

Piranha’nın 106 tuşlu Q klavyesi. Ürün elime 2 yıl önce bir arkadaşım vasıtası ile ulaştı. Ürünün ilk dikkat çeken özelliği ince olması. Ön tarafına iki adet ayak konulmuş böylece klavyenin dümdüz olmamsı sağlanmış. Onun dışında çok ince olduğu için bilekliği yok. Oyuncu klavyesi olmadığı için tuşlardan yüksek reaksiyon beklemiyorsunuz ancak parmaklarınızda yazarken de istediğiniz hissi alamıyorsunuz. Tuşların her biri microsüspansiyonun üzerine oturtulmuş. Tuşu çıkardıktan sonra metal tel bir mandal karşılıyor sizi. Eğer ilk çıkardığınız gibi takmazsanız tuşa bastıktan sonra tuş geri gelmiyor. Mandalı yerine doğru şekilde oturtmalısınız ki tuştan elinizi çekince gereken tepkime yaratılsın ve tuş tekrar eski konumuna gelsin. Tuş hassasiyeti bakımından dizüstü klavyelerine benzediğini söylersem yanlış olmaz. Bunun dışında ben kendin Apple’nin klavye dizaynına hasta birisiyimdir. Bu klavyede de az biraz esinlenme olmuşsa olmuş. Uzaktan biraz andırıyor ancak ben rahatsız olmadım. Numaretör tuşlar sağ tarafta ayrıca var. Bunun dışında uzun tuşlarda bahsettiğim microsüspansiyon sistemi bazen çalışmayabiliyor. Tab ve Space tuşlarında bastıktan sonra tuşun geri gelmediği oluyor. Klasik klavye dizaynından bir farkı da shift ile delete arasının uzun tutulmuş olması. Hızlı silme için Shift+Del kombinasyonu yapacaksanız ve bu klavyeye alışkın değilseniz birkaç saniye delete arayabiliyorsunuz. ENter tuşu da dizayndan nasibini almış. Zira alışılageldiği gibi çift yada büyük değil. Caps Lock ya da Shift kadar bir boyuta sahip. Bunun dışında 150 cm USB destekleyen kablosu var ve alıp direk kullanabiliyorsunuz. Driver ya da benzer bir adapte programına ihtiyacınız yok.

Sitesinde yazdığına göre;
Sistem Gereksinimleri; Windows98, Windows ME, Windows 2000 ya da Windows XP, VISTA, Macintosh OS 8.6 veya üst versiyonu
Kaynak: (http://piranha. com.tr/product.php?product_id=63#.VAT6oKNb5_Y)

Bendeki klavye eski olduğu için muhtelif bazı tuşları Up tuşu çalışmıyor. Onun dışında bi sorunu yok. Bir de en başından beri ESC tuşu yoktu.

Soru görüş ve önerilerinizi iletin

İyi paylaşımlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap