Ateca da 2200 dü geçen haftalarda Style Plus paketi(cam tavan dışnda bi ekstrası yok 1.5 150bg motor)
Uzun sakalı braun ıslak kuru makinesiyle kısaltıyorum önce, ama bunu yaparkende yine traş köpüğü gerekirse traş öncesi krem kullanıyorum(ucu düz saç tıraş makinesi gibi olanlardan). sonra mak3 yada klasik jiletle geçiyorum, sıfır kanama ve tahriş oluyor.Özellikle ön kısaltma çok işe yarıyor hemde jilet için önceden köpüklenip beklenildiği için daha yumuşak oluyor 😀
şuan fotoğraf çekemiyorum, yukarıdakininde bilgisayarın kamerasıyla çektim, ön cam iyi belli olmuyor. ama çizikler var.
Telefonculara vermeyi düşünüyorum o yüzden tamir eder satarlar, direkt bir kullanıcı alırsa keyfi kaçar gerçekten 😀
@phoenixim bende merak ettim 😀 10 15 verseler bari. yoksa yatsın kenarda test telefonu olur işte kamerasını kullanırız ekstra.
Evet TR cihaz 256GB. yarın aktarımları yapacağım sıfırlayacağım sonra veririm diye düşünüyorum 15-20 isteyeyim o zaman 😀
hayır , yeni telefon aldım aktarımları yapıp satacağım. zaten pili az gitmeye başladı, ekran değişmeli arka kapak değişmeli
her projede vardır böyle kodlar, kendileride yazıyor böyle god classlar. Hatta önceki yazılımcı diye kendini suçladığını gördüm 😀
nato bizi savunmasa rereröö, nato bizi savunsa rererö 😀 bu natoya bi güvenemedik
hrv güzel araba, ama aronada 400 poloda 351 litre bagaj var 😀
bunu çözmek için(olursa bagaj lazım olursa diye herhalde) arka koltukları yukarı doğru kalkacak şekilde yapmışlar hr-v de, ama iptal oluyo koltuklar.
şuan ateca(500L) yada tiguan(650L) alınır hrv parasına 😀
1 tane cocuğum olduğundan ben sadece bagaja bakıyorum
Eirs envantere girdi bu arada belirtmiş olayım kendi ürettiğimiz enventerde olan bir kara konuşlu aesa radar olduğunun altını çizeyim 😀
@pesatalim bunların yanında birde 4 tane https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_E-7_Wedgetail bundan var. Ki şuan dünyadaki en gelişmiş awacslar bunlar(abd de gizli saklı bişeyler yoksa :D)
Elimizde füze varsa korur yoksa dediğin gibi sadece görürüz 😀
Elimizde buna en yakın EIRS ve ALP radarları var.
https://www.aselsan.com/tr/savunma/urun/3291/alp-300g > bunun envantere girdiğni hatırlıyorum
https://www.aselsan.com/tr/savunma/urun/3292/alp-500g > bu daha proje sanırım.
Aesa radar teknolojisini erken yakaladık.
Zaten mesela radar da değil bunun devamında radarda tespit ettiğin nesneyi vurabiliyor musun problem orada 😀
Hatta ihraç edilmiş;
https://turdef.com/article/aselsan-exports-alp-300-g-and-alp-100-g-aesa-radars
Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
15 bine tamir ettirdim, kasa ve ön arka komple. ama kapağıda iyi yapıştıramadılar 😀 pilide değiştirtim. Bakalım ne kadar idare edecek böyle. Şirket sosyal medya telefonu olur artık.