Güzel olmuş. Arkadaki yanlış gormediysem BMW m30 nedir?
Hot Wheels premium serileri fiyat performans olarak geçmiyor bana. Bu örnekte 2 tane 1/64 araba 800 TL civarında. Aynı fiyata legonun 1/24 1/32 ölçeğe tekabül eden
https://app.hb.biz/0UApEGsGRyuS
Bu seti alınabiliyor.( Suan fiyat yüksek ama düşüyor 800lere) Hem de LEGO yapımından keyif aliyorsan 1.30 saate kadar uğraş garantili yani.
Ha kolleksiyon olarak alırım degerlenir mantığı varsa birşey diyemem
Burası daha pahalıymış benim aldığıma göre. Benim aldığım yerin sitesinde 1250 TL fiyat vardı.Kendim gidip atölyelerinden 1000 TL'ye aldım.
Ama kurulu gelmesi güzelmiş.
7-8 aydır İnternet yok yeni binadayim. Superonline bina içine kutu da koydu. Ama apartman dolup toplu bir başvuru olmadığı sürece öne almazlar yada tanıdık lazım. Ben sınırsız telefon paketi aldım oradan iade ediyorum.
Şöyle de bi' leşleri var etrafına dolanan ama bana geçmedi ışık renkleri sabit hep aynı yanıyor.

Bu özellik Google Earth masaüstü sürümü tanıtıldığı günden beri var. Çok çok eski. Eskiden ne surerdim burada çok hoşuma giderdi.
Hangi semttesiniz. Her ilçenin kütüphanesi var Ankara'da. Onları da degerlendirebilirsiniz. İlla millet kütüphanesine gitmeye gerek yok. Ama millet kütüphanesi çalışma ortamı açısından güzel bir yer. İmkanlar da iyi çalışmaya teşvik ediyor. Diğer yerler nasıldır bakmak lazım.
Aile planı ile 6 kişi
Annem Babam Ben Eşim Kardeşim Kardeşimin Eşi
Telefon tablet televizyon vs aklına YouTube açan ne cihaz geliyorsa reklamsiz izliyoruz ve YouTube music ile sınırsız arkaplan oynatma dahil dinliyoruz.
240 TL böyle bir hizmet için bedava.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CYM3HG49?th=1
2 Mart 2026 - 1.549,00 TL almışım. Memnunum açıkçası basıncı iyi. Tavsiye ederim.
Galaxy Store üzerinden update yapıyor olması lazım o servislerin.
Store Uygulaması aç
Sag alt menü
Sol üst guncellemeler sekmesi.
Galaxy Store'da Good Lock uygulamasını kurcalamak lazım. Özelliklerden biri bunu kaldırmayı destekliyor olabilir.
@bobrekus Aynı yaştayız. Bende yaşım geçtiği için taktırmaktan çekinen taraftayım. Çok yamul benimde dişlerim. Özelde mi taktırdınız ne kadar tuttu?
@bobafett çok güzelmiş. F1 2025 serisinden ben de aldım yolda geliyor 5'li paket aldım ama
Emin değilim. Kutusunu açınca aynı hissi vermeyecek diye açmak istemiyorum açıkçası. Kutulu saklarım sanırım bir süre. Daha sonra bir sergi rafı almak yada yapmak istiyorum. Önerilere açığım.
Bende aynı mantıkla yapıyorum ama 37 çok soğuk.
Hanım 44 seviyor ben 42 seviyorum. Mecburen 44 ayarladık bende 44 yıkanıyorum. 🤣
Son bir saat içinde 171 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@bobafett bu daha tatlıymış